Hľadáte spôsob, ako ušetriť? Zaregistrujte sa a využite extra zľavu 3% na celý nákup (platí na nezľavnený tovar).

Ako získať dobré recenzie pre váš automobilový biznis?

Ako získať nových klientov pre vaše služby? Ako určite viete, slová sú v našom biznise skutočne dôležité. Jeden spokojný klient odporučí vaše služby ďalším trom. Nezabúdajte, že ústne odporúčania sú len jedna vec. Vždy je dobré povzbudiť klientov, aby nechali pozitívnu spätnú väzbu aj online. Ako to urobiť?

Recenzie na servis automobilov online

Skúste sa vžiť do klientovej kože. Alebo si sami prezerajte niektoré veci online. Zvyčajne by ste napísali slová ako „pneuservis svidnik“ alebo „oprava auta krupina“. Zobrazí sa niekoľko webových stránok s ohodnotením. V spodnej časti sa nachádzajú recenzie napísané ľuďmi, ktorí už službu využili. Ak tam existuje nejaký obsah, zvyčajne to buduje dôveru, však?

Aké kanály využiť

  • Google 
  • Facebook

Buďme úprimný – väčšina ľudí používa vyhľadávač na vyhľadanie služby autoservisu. Preto by ste mali zvážiť zoznam vašich služieb v Google My Business. Tu máme na mysli:

recenzie

Už ste tam zverejnili svoje obchodné informácie? Je to absolútne zadarmo!

ZADARMO!

Ako povzbudiť klientov, aby tam uverejnili svoje názory? Umiestnite nejaký stojan s informáciami o vašom profile Google My Business – na viditeľnom mieste, alebo ich jednoducho o to poproste.

Facebook

Táto sieť už nie je miestom, kde ľudia nahrávajú iba zábavné videá mačiek alebo dovolenkové fotografie. Takmer všetky spoločnosti sú už na Facebooku. Vytvorenie fanpage trvá len niekoľko minút. Je to tak jednoduché ako vytvoriť si vlastný účet. A je to priestor, v ktorom je dôležité, aby ste mali dobré recenzie!

Každý je online. To je fakt. Situácia v roku 2020 ešte viac povzbudila ľudí, aby tak urobili. Koľkokrát ste hľadali produkt/službu online? Tisíckrát. To je isté. Nikto nejazdí po meste, aby našiel otvorený servis vozidiel/pneumatík. Nájsť ho online je jednoduchšie a rýchlejšie.

recenzie1

Ako začať?

Ešte nie ste online? Je nám to ľúto, ale týmto spôsobom mrháte množstvom zákazníkov. Dajte na naše slová – mohli by ste prísť o mnoho ďalších ľudí. Samozrejme, ak si myslíte, že už máte príliš veľa práce, potom je to v poriadku.  Nemusíte byť online.

Nezabudnite na jednu dôležitú vec. Nestačí byť online, aby ste povzbudili klientov k využitiu vašich služieb. Sú tam už takmer všetci. A hľadajú recenzie... napísané inými.

Ako získať recenzie?

Vyhnite sa kupovaniu recenzií. Existujú aj iné spôsoby, ako povzbudiť zákazníkov, aby zanechali svoju spätnú väzbu.

Ak chcete, aby ľudia napísali o vašej službe, vykonajte svoju prácu dobre. Je to možno zrejmé, ale často zabúdame na dôležité veci.

  1. Vrátenie čistého vozidla/pneumatík do obalov – nikto neočakáva, že vozidlo umyjete, ale uistite sa, že nie je špinavejšie ako v momente, keď sa dostavilo do garáže.
  2. Informujte zákazníka o oneskoreniach – môžu sa vyskytnúť u každého. Nečakajte, kým sa Vám zákazník ozve – lepšie je mu zavolať a ihneď ho informovať.
  3. Nenahnevajte sa – vnímajte zákazníka ako ďalšie auto/pneumatiku. Pre zákazníkov je návšteva u Vás stresujúca. Nenechajte sa prekvapiť zvláštnymi otázkami.
  4. Informujte klientov o chybách – ak viete, že niektoré diely vyžadujú výmenu, informujte o tom klienta.

 

Urobte niečo naviac a výsledky sa dostavia samé. 

Vaši zákazníci očakávajú profesionalitu! Profi náradie do každého servisu nakúpite len na Profigaraz.sk