Hľadáte spôsob, ako ušetriť? Zaregistrujte sa a využite extra zľavu 3% na celý nákup (platí na nezľavnený tovar).

Ako funguje Packeta?

dôležité informácie:

  • V košíku zvoľte spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Na výber máte doručenie na adresu, doručenie na výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného boxu, tzv. Z-BOXu.

  • Pri doručení na výdajné miesto alebo do Z-BOXu nájdite vo vyhľadávači to, ktoré sa nachádza vo vašej blízkosti. K dispozícii máte tisíce kamenných výdajných miest po celej Európe aj samoobslužné výdajné miesta Z-BOXy.

  • Akonáhle bude objednávka na zvolenom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe pripravená, Packeta vám pošle informačný e-mail a SMS. Pri doručení na výdajné miesto Packety tiež obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky.

  • Na výdajnom mieste bude následne stačiť iba nahlásiť heslo. Pre zásielku tak môžete poslať kohokoľvek, pretože mu stačí len vedieť toto heslo.

  • Prípadnú dobierku môžete uhradiť priamo na výdajnom mieste, a to buď v hotovosti, alebo kartou.

  • Pri doručení do Z-BOXu vám pre vyzdvihnutie zásielky stačí len mobilná aplikácia Packety, ktorá sa so Z-BOXom sama automaticky spáruje a otvorí schránku s vašou zásielkou.

  • To, kde sa vaša objednávka práve nachádza, zistíte jednoducho v sekcii Sledovanie zásielky na webovej stránke Packety alebo v mobilnej aplikácii.

  • Na vyzdvihnutie zásielky máte spravidla 7 dní.

  • Odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu Packeta, vďaka ktorej môžete sledovať každý pohyb zásielky, predĺžiť si jej úložnú dobu až na 21 dní alebo zaplatiť dobierku.

  • S Packetou je jednoduché aj vrátenie tovaru: stačí zadať vratku do mobilnej aplikácie alebo využiť nalepovací štítok, ktorý vám od nás príde v zásielke. Zásielku potom odnesiete na najbližšie podacie miesto Packety a je vybavené!

 

Najčastejšie otázky zákazníkov k Packete:

- Môžem si predĺžiť úložnú dobu zásielky na výdajnom mieste?

Na výdajných miestach je štandardná úložná doba 7 dní, predĺžiť ju môžete maximálne na 21 dní. S touto možnosťou však musí súhlasiť odosielateľ zásielky.

Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť na webe, v mobilnej aplikácii Packeta alebo prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu.

V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť a nepredĺžite jej úložnú dobu, bude automaticky poslaná späť odosielateľovi ako tzv. „vratka“.

Počas vianočnej sezóny môže byť úložná doba zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.


- Môžem si presmerovať zásielku na iné výdajné miesto?

Presmerovať zásielku si môžete z jedného výdajného miesta na iné, ako aj zo Z-BOXu na výdajné miesto. Prevádzka výdajného miesta, na ktorú si prajete zásielku presmerovať, musí byť otvorená a mať voľnú kapacitu. Pre presmerovanie zásielky kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis.


- Ako môžem vrátiť tovar?

Reklamačné podmienky ako aj informácie k vráteniu tovaru nájdete v sekcii REKLAMÁCIA / VRÁTENIE TOVARU 


- Ako môžem uhradiť dobierku?

Dobierku je možné uhradiť prostredníctvom platobnej brány v aplikácií Packeta alebo v hotovosti či kartou na výdajnom mieste (v prípade, že disponuje výdajné miesto platobným terminálom).


- čo sa stane ak zásielku neprevezmem?

Zásielka sa vráti naspäť k nám (do internetového obchodu). Ak bola dobierka za zásielku uhradená už pri objednávke tovaru, v súvislosti s vrátením platby odporúčame kontaktovať priamo zákaznícku podporu.


- Kde nájdem zoznam výdajných miest?

Zoznam výdajných miest a Z-boxov sa vám automatický zobrazí po výbere Packety v nákupnom košíku. Celý zoznam výdajných miest nájdete aj tu.


- Ako získam potvrdenie o zaplatení dobierky?

Potvrdenie o platbe kartou vám pošleme na emailovú adresu uvedenú pri zásielke. Ak dobierku zaplatíte v hotovosti na výdajnom mieste, potvrdenie vám na vyžiadanie vydá obsluha výdajného miesta.


- Musím mať smartfón, ak si chcem vyzdvihnúť zásielku?

Áno, pre vyzdvihnutie zásielky zo Z-BOXu je potrebné mať smartfón s nainštalovanou aktuálnou verziou aplikácie Packeta. Aplikáciu nájdete v Google Play a App Store, môžete si ju nainštalovať aj pomocou QR kódu, ktorý nájdete priamo na Z-BOXe.


- Musím mať pri vyzdvihovaní zásielky zapnuté mobilné dáta?

Áno, pre vyzdvihnutie zásielky je potrebné mať zapnuté mobilné dáta, GPS lokalizáciu a bluetooth.


- čo mám robiť, ak sa neviem dostať k mojej zásielke v Z-Boxe?

Skontrolujte, či máte v telefóne zapnuté mobilné dáta, lokalizačné služby a bluetooth. Ak máte pripojené na bluetooth iné zariadenia, skúste ich odpojiť. Pre spárovanie so Z-BOXom je dôležité, aby ste sa nachádzali v jeho blízkosti. Ak je pri danom Z-BOXe naraz viacero príjemcov, odporúčame sa k boxu pripájať postupne. Ak napriek tomu schránku nie je možné otvoriť, kontaktujte telefonicky Packetu na tel. čísle +421 221 201 135 alebo na info@packeta.sk


- Zásielka sa mi v aplikácii nezobrazuje.

Pravdepodobne boli uvedené zlé kontaktné údaje pri objednávke. Kontaktujte telefonicky Packetu na tel. čísle +421 221 201 135 alebo na info@packeta.sk. 


- Je možné predĺžiť úložnú dobu zásielky v Z-Boxe?

Na vyzdvihnutie zásielky zo Z-BOXu máte 2 kalendárne dni s možnosťou predĺženia o 1 kalendárny deň na celkovo 3 kalendárne dni. Úložnú dobu môžete predĺžiť priamo v aplikácii Packeta.


- Môže vyzdvihnúť zásielku namiesto mňa iná osoba?

Ak potrebujete, aby Vám zásielku vyzdvihol niekto iný, môžete mu zásielku nazdieľať cez aplikáciu Packeta.

Ako na to?

  1. Kliknite na tri bodky vedľa zásielky, ktorú chcete zdieľať.
  2. Zobrazí sa Vám možnosť Zdieľať zásielku.
  3. Vyberte príjemcu, teda osobu, s ktorou chcete zásielku zdieľať a vyberte spôsob, akým jej chcete poslať údaje o zásielke (napr. WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail…).
  4. S vybranou osobou budete zdieľať trasovacie číslo a heslo danej zásielky.

- Čo ak som si nestihol vyzdvihnúť zásielku zo Z-Boxu?

Nevyzdvihnutá zásielka sa vráti späť k nám (internetovému obchodu) ako tzv. "vratka".


- Je možné zásielku uloženú v Z-Boxe presmerovať?

Zásielku je možné presmerovať na hociktoré z výdajných miest s podmienkou, že prevádzka výdajného miesta musí byť otvorená a mať voľnú kapacitu. Presmerovanie trvá štandardne 2-3 pracovné dni. So žiadosťou o presmerovanie sa obráťte na infolinku Packety na tel. čísle +421 221 201 135 alebo e-mailom na info@packeta.sk


- Čo mám robiť, ak mám technické problémy s aplikáciou?

Skúste si aplikáciu aktualizovať, prípadne sa z nej odhlásiť a znovu prihlásiť. Ak je problém so signálom, môžete skúsiť zásielku vyzdvihnúť v inom čase. Ak problém pretrváva, kontaktujte prosím Packetu, na tel. čísle +421 221 201 135.


Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Kontaktujte nás prostredníctvom emailu: info@profigaraz.sk 

Alebo nám môžete zavolať počas pracovných dní od 8:00 do 16:30 na telefónne číslo: +421 51/222 01 04